søndag 29. januar 2012

Den store komentardagen

Jeg har kommentert litt rundt om kring i dag, først Birgittes tanker om tankekart.
Her har jeg stilt spørsmål om hva som passer best til hennes arbeidssituasjon og erklært min forkjærlighet for installert programvare.
Kommentar til Birgitte

Til Ellen har jeg stilt spørsmålet om den målrettede reklameringen på FB er ulovlig i norge gjennom norsk lov og om FB unngår problemstillingen ved å være stasjonert i utlandet. I TV-verden gjør viasat akkurat dette og kan dermed sende målrettet reklame mot barn, reklame for alkoholholdige drikkerog reklame for nettsteder som fronter gambling. Alle tre eksemplene er lovmotstridende i norge.
Kommentar til Ellen

Margit har skrevet et interesant innlegg om hvordan hun kombinerte analogt og digitalt tankekart. Jeg venter spent på hennes tanker om hun ville prestert det samme uten det analoge forarbeidet.
Kommentar til Margit

Henrik snakker om bruk av SosWeb i faglig sammenheng. (Jeg har brukt denne forkortelsen for Sosiale nettsteder i flere av kommentarene mine i dag, lurer på om den blir tatt i bruk av andre...)
Jeg har beskrevet kort to "problemer" jeg har møtt i min arbeidshverdag og spurt om Henriks tanker rundt hvem som bør undervise gjennom FB ettersom det ligger i kortene at noen ønsker skolen tilstedet på FB.
Kommentar til Henrik

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar